Dzień Dziadka



Dziadku drogi, Dziadku miły,
cóż Ci wnuczę Twoje powie?...
Niech Ci Pan Bóg mnoży siły...
Niech Ci dobre daje zdrowie...
Żyj w szacunku, czci i chwale
pośród wnuków swych...






Dziś dzień Dziadku nie psocimy,
tylko dobrze Ci życzymy.
Ty wybronisz nas od draki
bośmy małe rozrabiaki.
Całujemy Cię serdecznie,
żyj nam Dziadku długo wiecznie


Kochany dziadku,
życzę Ci szczęścia i dostatku.
Uśmiechaj się zawsze,
bo kocham Cię szczerze w domu,
w kinie i na spacerze


Ile gwiazd w wieczornym mroku
ponad naszym krajem lśni,
tyle przynieś drogim dziadkom,
jasnych i szczęśliwych dni.



Kochany Dziadku,
Dziękuję za Twą cierpliwość którą wystawiam na próbę,
gdy chcę sprawdzić swe siły.
Bez obawy mogę odkryć przed Tobą swe słabości,
wiedząc, że ich nie ujawnisz światu,
najwyżej jako zalety.
Dziękuję za każdą zmarszczkę, którą wyrzeźbiłeś troską.
Za siwy włos, który nosisz,by pamiętać o mnie.



Dziadek kocha swoje wnuczęta
Dziadek zawsze o nich pamięta.
Dziadek przytuli, weźmie za rękę
Dziadek zanuci ładną piosenkę.
Dziadek bajkę przeczyta i wierszyk powie
Od dziadka wiele się jeszcze dowiesz.
Dziadek pokaże jak łowić ryby,
jak w lesie zbierać jadalne grzyby.
Dziadek pomoże lekcje odrobić
Nauczy wnuka jak karmnik zrobić.
Gdy ci przychodzi na myśl zagadka,
konieczna będzie pomoc od dziadka.
Największe skarby wnuczki i wnuka,
których nie muszą daleko szukać;
to babcia i dziadek, jej mąż.
Kochajcie ich mocno, gorąco i wciąż!


Dziś dzień dziadka,
okazja ta niezwykle rzadka!
Ja całusy i życzenia
chcę ci złożyć w oku mgnienia!
Żebyś zawsze był szczęśliwy,
pogodny i żartobliwy.
Jesteś najlepszy i dobrze o tym wiesz,
dlatego o wszystkim ze mną rozmawiać chcesz.
Podziękować także pragnę za twój nastrój i za figle!
Ty lubisz zawsze ze mną rozmawiać
i mądre bajki na dobranoc mi opowiadać.
Nigdy nie zmienię zdania,
budzisz we mnie tyle zaufania.
Ja ci mówię, dziadku kochany,
nie bądź nigdy zatroskany!
Ja ci dzisiaj szczerze winszuję
i już za chwile cię wycałuję.
Gorące życzenia i pozdrowienia
składa wnuczka nie do zastąpienia.
Zdrowia szczęścia i radości,
dobrych myśli o mnie
i do pomagania mi w zadaniach pomyślności!


Żyj nam dziadziuniu sto lat
Niech Ci zdrowie i siły służą
Niech troski żadne Twego czoła nie chmurzą
Z wnuków bądź zawsze rad
i niech kocha Cię cały świat.



W dniu tak pięknym i wspaniałym,
Życzę Ci Dziadku sercem całym,
Dużo zdrowia, sto lat życia
i milion złotóweczek do zdobycia.


Gdy zabawka się zepsuje
tato mało czasu ma
dziadek sam ją zreperuje
naprawioną wnet mi da
i zabierze mnie na spacer,
gdy jest ładny ciepły dzień,
za to wszystko, Drogi dziadku,
dziś Ci podziękować chcę.



Choć odległość dosyć wielka leży między nami
Śpieszę w myślach drogi Dziadku z serdecznymi życzeniami.
Dużo uśmiechu i radości
Niech na Twojej twarzy gości,
Niech Ci zdrowie dopisuje,
Tego mały wnuk winszuje.
A gdy znowu się spotkamy,
To się mocno uściskamy


Dziękuję, że mnie lubisz.
Dziękuję, że znosisz moje złe nastroje.
Dziękuję, że pozwalasz mi popełniać błędy.
Dziękuję, że mi ich nie wytykasz.
Dziękuję za zainteresowanie moją osobą.
Dziękuję, że potrafisz mnie słuchać.
Dziękuję, że nigdy nie wywierasz na mnie nacisku.
Dziękuję za Twoją cierpliwość nawet wtedy,
gdy sam siebie znieść nie mogę.
Dziękuję, że zostawiasz mi wolną przestrzeń,
w której mogę się rozwijać i zmieniać.
Dziękuję, że mnie wspierasz niezależnie od okoliczności. 


W komentarzach można umieszczać swoje życzenia, intencje...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.