Dzień Chłopaka



W Dniu Chłopaka ślę życzenia
Samych radości i życzeń spełnienia
Kochanej osoby do przytulania
Bratniej duszy do pogadania
Zdrowie niech Ci dopisuje
Auto niech się nie psuje
Ogólnie życia bezstresowego
Kolorowego i szałowego
Byś czasami o mnie śnił
I zawsze taki słodki był
Byś słoneczne miał poranki
Takie życzenia od... kochanki

Każda pewnie więcej Ci może dać,
lub będzie chciała tylko brać,
a ja Ci dałam coś najcenniejszego,
coś co można oddać tylko najdroższemu,
Coś co dużo nie kosztuje,
ale każdy to szanuje.
Ja to właśnie daję Tobie,
Bo zależy mi na Tobie,
wiec serduszko w podarunku
bo CIĘ KOCHAM mój skarbulku

 Z okazji dnia mężczyzn życzę Ci mój aniołku:
gwiazdki z nieba,
kasy ile potrzeba,
samych radości,
ze mną czułości,
słońca w błękicie,
uśmiechu przez calutkie życie,
i niech Ci się spełniają wszystkie marzenia,
no i w ogóle najlepsze życzenia

Z okazji dnia chłopca życzę Ci:
Gwiazdki z nieba,
kasy ile potrzeba,
samych radości,
z dziewczyną czułości.
Zawsze miłości,
spełnienia marzeń,
niezapomnianych wrażeń

Misiu kochany życzę Ci
1OO% pewności,
więcej stanowczości,
ruchu pewnego,
głosu mocnego,
spojrzenia boskiego,
torsu dużego,
serducha ciepłego....
by to wszystko przetrwało do później starości.
Kochaj mnie złotko, czule i słodko!!!
Twoja...

Dziś Święto obchodzi Najdroższy Chłopak,
niech los mu z kwiatów życie uplata,
niech nie da poznać żadnych trosk
i rzuci pod nogi pieniędzy stos.

Z okazji dnia mężczyzn życzę Ci
zbierania z życia tylko najlepszych wrażeń
i spełnienia wszystkich marzeń.
I aby słońce na niebie
świeciło zawsze dla Ciebie

Najserdeczniejsze życzenia
naszym kochanym mężczyznom
i tym małym i tym dużym
szczęścia, zdrowia, miłości, radości

Kotku i jak tu Cie nie kochac, gdys taki piekny,
ak tu Cie nie calowac, gdys taki slodki,
jak tu Cie nie obejmowac, gdys taki cieply...
lecz nie teraz czas na takie czulosci,
bo dzisiaj Twoj dzien,
w ktorym zycze Ci milosci i z zycia duzo radosci!
Kocham Cię

Dzisiaj dzień chłopaka, więc ślę pozdrowienia.
Bardzo Cię kocham... i z czasem nic się nie zmienia!

Z okazji Dnia Chłopaka
Samych wspaniałych i słonecznych dni
Słońca w błękicie
Uśmiechu przez calutkie życie
Niech Ci się spełniają wszystkie marzenia
No i w ogóle najlepsze życzenia

Dla fajnego chłopaka
mam wielkiego buziaka!

Uśmiechu na twarzy
a w sercu radości,
spełnienia marzeń
i szczęścia w miłości -
wszystkiego najlepszego
z okazji Dnia Chłopaka

Z okazji dnia mężczyzn życzę Ci
zbierania z życia tylko najlepszych wrażeń
i spełnienia wszystkich marzeń.
I aby słońce na niebie
świeciło zawsze dla Ciebie

Jestem mała różyczka...
Wypadłam z koszyczka...
Nie umiem winszować
tylko mojego Chłopaka mocno pocałować...
wszystkiego dobrego w dniu Chłopaka!

Od kogo dla kogo,
co komu do tego.
Serce będzie wiedziało od kogo dostało.
Wszystkiego dobrego w dniu Chłopaka.

W dniu Twojego święta chciałam Ci powiedzieć,
że Ty jesteś dla mnie najdroższy pod niebem!

Skoro dzisiaj świętujemy,
To się uczyć nie będziemy.
Więc naukę zostawiamy
I życzenia wam składamy.

Dzisiaj Dzień Chłopaka,
więc ci ślę buziaka

Abyście czyści i pachnący byli,
sale wietrzyli, śmieci wynosili,
do szkoły po nauki
w radosnych podskokach pędzili

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszamy do umieszczania swoich intencji i do wspólnej modlitwy.